Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2007 21:54 - Не е честно.
Автор: mitakat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1790 Коментари: 4 Гласове:
1



     Знам, че не трябваше да я пускам да влезе в мен, знам го толкова болезнено добре, че вече си мислех че контролирам тази част от мен. Видях я да идва от много далече, още преди и самата тя да беше разбрала че се е запътила към мен. Знаех също така, че ако се доближи до мен ще бъде ужасно трудно да се разминем и че ако не я намразя ще я обикна. Уж бях затворил всички врати и прозорци и ги бях заключил, но се оказа че тя  носи ключето в себе си и дори не подозира. От това ми знаие не ми ставаше по-добре, напротив намразвах се. Не че не се опитвах, не че не исках да се разминем, просто...просто не успях.
    Опитах да говоря с нея за това, с надеждата че тя ще ми помогне да се излекувам. Получи се обратен ефект, не че и тя не искаше да ми помогне, просто...просто и тя не можеше. И така се оказах в тази патова ситуация и за нея много добре знаех, но пак не я избегнах.
    Опитах отчаяно да се спася с бягство и за известно време ми изглеждаше, че успявам до момента в който тя ме погледна както само тя можеше. После отново се подложих на терапия, само че обратната, нали се сещате, ако не можеш да се оттървеш от едно нещо, набутай се докрай в него. Тази стратегия имаше по-траен и положителен ефект от предната.
    Благодарих на Бог за мъдростта и си легнах да спя...по дяволите не е честно, пак я сънувах...




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. esen - Любовта е болка!
11.04.2007 13:37
Прекрасно си я описал! Успех в преодоляването!
цитирай
2. mitakat - esen
11.04.2007 17:04
Права си, като децата е - много болка, но си струва. Благодаря за пожеланието. :)))
цитирай
3. melsun - Еххххх....
17.04.2007 23:56
защо ли ми звучи толкова познато?Аз се опитвам да я премахна,да я изтрия,да я откъсна и захвърля далеч,да я разкъсам,да раздера малко от прекрасния й ослепителен плащ....Но явно ножицата ми е много тъпа....
цитирай
4. анонимен - :)))
09.05.2007 12:22
"Знам, че не трябваше да я пускам да влезе в мен"----
но я пусна, както пускаш в душата си и други неща непроверени!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mitakat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 590779
Постинги: 259
Коментари: 1025
Гласове: 18771
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930